torsdag, maj 31, 2007

– Adam säger: Adam.
– Rösten säger: Tja, det är Kalle från Dagens Nyheter.
* Adam tänker: Oj, spännande, äntligen ringer de och ber om min åsikt. Undrar om det gäller ungdomspolitik, eller tänk om det gäller mänskliga rättigheter, men hoppas det gäller kårobligatoriet. Kårobligatoriet, wohoo! – det vore fan kul. Då ska jag inte mesa utan verkligen säga vad jag tycker. Fan bra om man är lite kontrovesiell, inte så LSU-PK. Borde nog köra jämförelsen mellan kåren och Putin som jag hade med i bloggen, den är fräck. Oj vad kul det vore, det här ska bli spännande. Borde kanske gå ut och ta en öl med Åsa redan ikväll för att fira. *
– Rösten säger: Vi har just nu ett bra erbjudande. Vill du förnya din prenumeration?
- Adam säger: Nej tack. Det har jag inte råd med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha, hohohohoh, jag skrattar så jag spricker!

Åsa Bjering sa...

och man går på det om och om och om igen....

Per Olsson sa...

Detta är fortfarande ett av de roligaste blogginläggen som jag läst.